'Hay que veeer', el rincón donde se guardan pequeñas experiencias compartidas para que el tiempo no las borre de la memoria.

Per que cal no oblidar els petits-grans moments en què escapem de la rutina i aquells amb qui els compartim.

diumenge, 5 de setembre del 2010

La vall de Núria, un desig fet realitat

26 d'agost de 2010

Malgrat ser la darrera excursió d'aquest agost, en realitat va ser la primera que vàrem programar. I es que les previsions de mal temps, durant molts dies, van impedir fer-la abans.

Però certament, el dia escollit, el vàrem encertar de totes totes, ja que va ser un dia calorós al sol i molt agradable a l'ombra.

Quan arribem a Ribes de Fresser agafem el tren cremallera que ens pujarà a Núria. Un recorregut de 12,5 km i un desnivell de més de 1.000 metres en separa de la parada final.

Ja hi som. Visitem els llocs més típics: el santuari de la Mare de Déu de Núria, l'ermita de Sant Gil, l'embarcador i el llac, tot això fins l'hora de dinar, que fem al restaurant de l'Hotel.

Després d'un buffet generós, es l'hora de la migdiada al prat de la vall pels més grans. I pels més petits, la possibilitat de pujar a una de les petites embarcacions del llac.

Per la tarda, agafem les telecabines i pujem fins a l'alberg del Pic de l'Àliga, amb unes vistes espectaculars. No hi ha neu però s'endevina. Una estona a dalt de tot i tornem a baixar. És l'hora del cremallera i de la tornada cap a casa.

Ha estat la excursió més desitjada però ha valgut la pena.