'Hay que veeer', el rincón donde se guardan pequeñas experiencias compartidas para que el tiempo no las borre de la memoria.

Per que cal no oblidar els petits-grans moments en què escapem de la rutina i aquells amb qui els compartim.

dilluns, 4 de juny del 2012

Castell de Monclús

Data excursió 3 de juny de 2012
El dia està núvol,  a la nit ha plogut. Decidim arriscar-nos. Primer “despiste” ens passem la sortida de l’autopista. Ens equivoquem un parell de vegades més fins que trobem el camí. Deixem el cotxe aparcat en una hípica i comença a plovisquejar. No sabem què fer. Ens posem els anoracs i sense motxilles decidim acostar-nos al riu.
Sembla que no plou massa. Travessem el riu i seguim amb el propòsit de no anar massa lluny, però el dia sembla que millora i ja hem fet un tros de camí cap el castell. Així que seguim sense aigua, ni entrepans, ni gorres (que s'han quedat al cotxe), només amb les ganes i una càmera de fotos .  Arribem al castell de Monclús (queda poc del castell) i seguim cap a la església de Sta. Magdalena. Ens tornem a equivocar de camí però la trobem.

Anem cap el poble del Montseny i ens aturem a la masia Can Nena on, des d’una terrassa amb unes magnífiques vistes a la muntanya, degustem una truita de patates acabada de preparar.

A Can Nena

S’està tan bé que costa  decidir-se a marxar. Lloc per tornar-hi.
També visitem Can Barrina, antiga masia habilitada com hotel i restaurant en un paratge ideal per fer alguna escapada i oblidar-se del mon.
Per tornar decidim passar per Mosqueroles. Costa d’arribar per un camí que no està asfaltat.
Al final, tot i que el dia semblava poc propici, ha estat un éxit.