'Hay que veeer', el rincón donde se guardan pequeñas experiencias compartidas para que el tiempo no las borre de la memoria.

Per que cal no oblidar els petits-grans moments en què escapem de la rutina i aquells amb qui els compartim.

diumenge, 4 d’abril del 2021

Buscant l'Alegria

2 d'abril 2021

Un altre dia assolellat per recorre la Serralada de la Marina. Tornem a la Conreria, en cotxe fins la casa de colònies Mas Po Canyadó (Sant Fost de C.) i des d’aquí agafem la ruta que ens portarà a l’ermita de la Mare de Deu de l’Alegria.

Buscant el mar

El camí fa pujada i, encara que no és llarg, una foto sota el pont és una bona excusa per un petit descans.

Sota l'aqüeducte

No ens costa gaire arribar al camí de l’Alegria on trobem, primer al petit cementiri de Tiana i una mica mes enllà l’ermita. La Mare de Deu de l’Alegria és l’antiga església parroquial de Tiana construïda entre el segle XVI i XVII i reformada durant el segle XVIII. El seu interior esta decorat amb pintures murals que representen les Alegries de la Verge.

Ermita de la Mare de Deu de l'Alegria

La torre del campanar

Font de l'ermita

Tiana des de l'ermita

El passeig se’ns ha fet curt i el matí encara dona per mes així que l’opció es continuar cap el turó de Galzeran.

Seguim pujant

Ara la pujada és mes dura. I mes llarga. El sol continua lluint i els jerseis fan nosa. Però els ulls abasten un entorn mes ampli

Lluny de la gran ciutat

Els pins, impertorbables objervadors

La torre de guaita de Galzeran

I, quan ja les forces d’algunes s’acaben i el matí s'esgota, anem de tornada.